Tuesday, August 12, 2008

Tension!!!

Hari ini aku mula membuat catatan setelah dekat 2 bulan tak update.Kenapa hari ini aku rasa tension???Jawapan adakah hanya pada aku sendiri atau pada persiktaran atau kawan-kawan atau ada hal lain?atau mungkin ianya menjadi misteri..misteri nusantara..hahahha..sempat lah buat joke plak.bukannya malas,cuma tiada masa kot.Sibuk dengan kerja,kedai dan kegiatan harian.Kepenatan membataskan segala-galanya.Tension!!! perkataan yang memang biasa kita dengar dari individu yang dilanda masalah.Tapi kenapa aku tension?banyak hal membuatkan aku rasa tension...nak aku terangkan ke?rasanya tidak perlulah,biar aku sendiri yang rasa ke'tension'nan ini.Macam mana aku melegakan rasa tension ini?Nasib baik ada kawan-kawan sepejabat dan kerja.Aku banyak bergurau dengan mereka,dan bermain-main,at least lega skit.

No comments: