Tuesday, August 19, 2008

Entah...

Ermmm..apa yang aku rasa?Mungkin ada yang kurang pada hari ini?tapi sesuatu yang sukar hendak ditafsirkan.Buntu,kosong dan sepi.Hari ini pejabat aku sunyi sangat.Sebelah pagi adalah 5 orang kakitangan,petang pulak tinggal 3 orang sahaja.Selalunya masa-masa petang aku banyak bercerita dengan kawan-kawan pejabat,tapi dah 2 hari aku rasa mulut aku kurang pulak bercakap.Hahaha..so aku sibukkan diri dengan buat kerja,sambil-sambil baca blog orang lain.Membaca blog orang lain ni,banyak kebaikannya.Kadang-kadang ada benda yang tidak terlintas difikiran kita,tapi boleh dilaksanakan.Ada juga artikel bloggers yang menarik untuk dikongsi bersama disamping dapat menambah pengetahuan.Tapi yang paling menarik perhatian aku ialah gambar-gambar yang diambil oleh blogger.Cantik,menarik,lucu dan kadang-kadang sedih.So itu saja buat kali ini...Adios..

No comments: