Wednesday, August 13, 2008

Mengantuk

Huahhhh!!!! Hari ini aku mengantuk sangat.rasa macam malas mau bangun tidur.Kalau ikutkan hati mau saja aku terus tidur sampai puas.Tapi nasib baik hari ini ada meeting dipejabat.Jam 9.00 am baru start meeting.Rutin pagi aku macam biasa saja.Beli barang sikit untuk kedai,susun sikit-sikit,breakfast dan terus ke pejabat.Hari ini aku lewat sampai pejabat,dekat jam 9 pulak tu.Ah..aku buat biasa saja.heheheheh..on pc dan dapat panggilan dari Lahad Datu minta tolong tengokkan masalah printer kedai.Bos dan kawan-kawan lain dah masuk bilik meeting.Macam biasa aku lewat masuk bilik meeting.Buat biasa saja,biarpun bos dan yang lain-lain sudah lama duduk didalam.Hahahah..ok,mulakan meeting.


Hari ni mood aku lepas meeting 'Tiada'.Malas?letih?atau???? Jawapan yang pasti adalah mau TIDO...Kawan aku,si budak Eddie tu cakap,pigi tido di toilet.Gila aku mau tidur situ...bau,berasap dan sempit.Kau bolehlah Eddie.hahahahah...Ok lah aku rasa aku mau balik rumah dan tidur.Sampai jumpa lagi....Adios..

No comments: