Wednesday, March 19, 2008

PANDA

Pagi ini,aku dapat surat dari WWF Malaysia.Majalah terbitan bulanan dari WWF untuk setiap ahli.Aku menjadi ahli sejak tahun 2006.Majalah tersebut mengandungi kegiatan dan laporan setiap aktiviti yang dianjurkan oleh WWF Malaysia.Actually aku amat sayang dengan binatang,especially kucing.Aku teringin sekali hendak melihat secara 'live',binatang yang aku anggap paling 'CUTE' di dunia iaitu PANDA.Comel,manja dan keunikan bulunya membuat aku teringin sekali menyentuh dan membelai binatang tersebut.Buat masa ini,aku ada sebuah sebuah patung panda.InsyaAllah,satu hari aku pasti dapat melhat dan menyentuh panda.hehhehehe...Adios..


2 comments:

Anonymous said...

panda...i love panda too

Blue_angel19 said...

Ooh... I love panda soo much & I feel like want 2 hug it!