Wednesday, November 26, 2008

Lama enda update

Salam..macam lama juga aku enda update blog ku ini.Banyak juga cerita dan peristiwa yang berlaku yang masih belum lagi di entry kan.Banyak sebab juga menjadikan blog ku ini terperap lama.Nasib-nasib enda jadi jeruk.Kalau lama terperap macam bambangan sedap juga kan,makan dengan lada padi sama ikan masin,campur lagi dengan nasi panas-panas,mesti 2 hingga 3 piring juga makan kan.hehehehe..bikin lapar juga ni..cakap pasal bambangan ni,macam lama betul sudah enda makan benda ni..rindu pulak.Nantilah kalau aku rajin-rajin akkui pasar atau tamu mencari.Ada hari tu nampak di tamu Dongonggon,tapi rupa dia tidak meng'confident'kan aku untuk membelinya,maybe next time kio.
Berbalik kepada kesibukan aku dengan kerja dan kedai,sempat juglah aku gi outstation ke Labuan dan bercuti sekejap ke Johor Baharu.Banyak juga gambar yang diambil,tapi nantilah di next entry aku sertakan gambar semasa di Labuan dan di Johor.Ok lah sampai di entri yang seterusnya..tunggguuuuuu!!!!!!!!!!!

No comments: